Palautus- ja hyvityskäytäntö
Tervetuloa palautus- ja hyvityskäytäntösivullemme! Tiimimme tekee kovasti töitä tarjotakseen parhaan palautus- ja hyvityspalvelun koko Suomessa. Tämä käytäntö sisältää muutamia ehtoja, jotka koskevat jokaista pyydettyä tilausta. Kysymyksissä voit ottaa yhteyttä osoitteeseen info@saunamarsalkka.fi
Palautuskäytäntö: Meillä on 30 päivän palautuskäytäntö asiakkaillemme jokaisen tilatun tuotteen osalta. Voit pyytää palautusta 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
Tässä on muutama huomioitava seikka ennen kuin haet palautusta:
Voit pyytää palautusta tai pyyntösi hyväksytään vain, jos tuote on hyvässä ja uudessa kunnossa (alkuperäisessä pakkauksessaan). Lisäksi tarvitaan kuitti tai ostotosite. Jatkaaksesi palautuspyynnön kanssa, voit ottaa yhteyttä osoitteeseen info@saunamarsalkka.fi Jos hyväksymme palautuksesi, asiakas vastaa palautuskustannuksista ja annamme sinulle ohjeet, kuinka ja minne lähettää palautuksesi. Ilman palautuspyyntöä lähetettyjä tuotteita ei hyväksytä. Emme hyväksy palautuksia alennustuotteista tai lahjakorteista. Tarkista tilauskuittisi ja ilmoita meille välittömästi, jos tuote on viallinen tai vaurioitunut tai jos olet saanut väärän tuotteen, jotta voimme tutkia ja korjata asian.
Hyvityskäytäntö:
Tällä hetkellä emme hyväksy hyvityspyyntöjä tilatuista tuotteista. Voit kuitenkin lähettää huolenaiheesi asiakaspalveluumme osoitteeseen info@saunamarsalkka.fi
Jatka ostoksia osoitteessa https://www.saunamarsalkka.fi/